2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید

خرید موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید

برای خرید اینترنتی موزن میکروتاچ سوییچ بلید اصل از همین بخش بر روی دکمه خرید کلیک و سفارش خودتان را ثبت نمایید.

خرید موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید

این موزن به نسبت دیگر نمونه های قبلی که وارد بازار شده اند بسیار متفاوت بوده و با پیشرفت چشمگیری مواجه شده زیرا هر آن کاری را که نیاز داشته باشید میکروتاچ بلید برای شما انجام می دهد. اگر به خط ریش، خط پایه مو، خط موی پشت گردن و دیگر موارد حساس هستید براحتی در عرض چند دقیقه می توانید موهای اضافی را از بین ببرید. این محصول دارای ۴ شانه مخصوص در سایز متفاوت که ۲ عدد آن برای سری کوچک و دو عدد دیگر برای کوتاه کردن مو به کار گرفته می شود. همچنین قابلیت استفاده با دو باتری قلمی را دارد و برای مسافرت و محیط کار بسیار کاربردی عمل می کند. پس اگر شما همیشه به سفر می روید و یا در محیط کار خود دوست دارید منظم و جذاب به نظر برسید پیشنهاد می کنیم تا از موزن میکروتاچ سوییچ بلید استفاده کنید.

قیمت : ۹۹۰۰۰ تومان

فروش موزن میکروتاچ سوییچ بلید

همیشه زیبایی یکی از ارکان مهم در زندگی روزمره ما است که رسیدگی به زیبایی خود حس خوبی را به شما و دیگران منتقل می کند. بر این اساس همیشه افراد به دنبال وسیله ای بودند تا بتوانند به زیبایی و سر یا صورت خود برسند. با این کار حس خوبی را تجربه خواهید کرد چون با تولید انرژی به اطرافیان خودتان نیز حس خوبی را نیز منتقل می کنید. در فروشگاه اسکای رز اگر در قسمت خرید موزن میکروتاچ سوییچ بلید را برای شما عزیزان معرفی کردیم به خاطر کیفیت بالا در نسل تولید کننده این محصول نیز می باشد. برای خرید میکروتاچ سوییچ بر روی دکمه خرید پستی کلیک و سفارش خودتان را ثبت نمایید.

منبع : https://skyrose.biz/buy-blade-micro-touch-switch/


قیمت : 0 تومان
وزن :
????